Alla inlägg den 23 april 2015

Av Lisa Lord - 23 april 2015 21:15

Okej, vart ska man börja då? För nu var det verkligen evigheter sen jag skrev här. Ursäkt? Jag har ingen.


Det har hänt mycket både på hemma plan och borta plan. Det har hänt saker både i livet som idrottandet. Det finns så mycket att berätta men jag tar huvudsaken som fick mig att sitta ner och skriva detta. Anledningen är att jag har ändrat min åsikt om denna blogg.


Den ska ha samma utseende och samma nanm men det som kommer hända är att ni kommer få följa mig i min träning mot kommande innebandysäsong där vi kommer satsa stenhårt att gå upp i division 1. Ni kommer alltså få mina bästa tips och ideer om hur man förbättrar snabbhet, styrka och kondition. Så från att vara lite lätt opersonlig kommer denna blogg framöver bara handla om MIN träning och MINA resultat. Egoistisk, ja! Men jag kan bara säga att det är erat val om ni vill läsa detta eller ej.


MVH, en positiv motiverad person redo att utsätta kroppen för alla träningspass.

p.s Självklart kommer jag även fortsätta att skriva om sporterna när jag behöver "skriva av mig". D.s

Ovido - Quiz & Flashcards