Direktlänk till inlägg 5 april 2015

Imponerande siffror

Av Lisa Lord - 5 april 2015 21:30

Okej, hur ska jag börja detta inlägg. Jag har så mycket att berätta utan mening.


Jag har ni blivit 17 år, vilket är en fin siffra och mitt tröj nummer i Harg, och fått pengar till ett par nya fotbollskor som fortfarande står på intersport och väntar. Jag har även fått en bok om "Svennis" eller som han egentligen heter Sven-Göran Eriksson. Sveriges, genom tidernas, största tränarprofil. Det blir en intreesant bok att läsa och början av den lovar gott.


Anledningen till att jag logga in på mina vackra blogg var att skriva om Christiano Ronaldo. Nej, jag är ingen Ronaldo fantast och jag är ett Barca fan, alltså tvärt emot Real Madrid. Men när man vinner en cup-match med 9-1 och gör 5 mål på en fotbollsmatch måste man få lite kredd. det är imponerande sifror. Framför allt om man gör ett riktigt hattrick under den första halvleken. Inte nog med det så kom det hattricket på 8 minuter. Det är bara att gratulera till världens bästa fotbollspelare 2014. Ballon d'Or fick Christiano Ronaldo och där med titeln som världens bästa fotbollspelare.


Om ni sportfånar där ute har glömt bort (vilket jag tror ingen har missat) så har Mästarnas Mästare börjat. Bara att gå in på svtplay.se och kolla på är våra svenska stjärnos kämpar om det otrovärdiga titel och få lite insperation och motivation till eran egen träning.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Lord - 4 maj 2015 20:28

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på matchen mellan AIK - Hammarby som skulle precis ha kommit igång av andra halvlek. Men pågrund av bengal eldar och rökelse som i sin tur utvecklades i ett brandalarm är matchen fortfarande inte igång. Vad ä...

Av Lisa Lord - 23 april 2015 21:15

Okej, vart ska man börja då? För nu var det verkligen evigheter sen jag skrev här. Ursäkt? Jag har ingen.   Det har hänt mycket både på hemma plan och borta plan. Det har hänt saker både i livet som idrottandet. Det finns så mycket att berätta me...

Av Lisa Lord - 24 mars 2015 19:59

Nu var det ett tag sen jag satt framför datorn och hade tid att skriva på denna underbara blogg. Jag har ingen tid nu heller, egentligen.   Jag ska börja med att få rätt känsla på detta inlägg. Om de 150 personerna som dog idag i en flygkrasch öv...

Av Lisa Lord - 17 mars 2015 20:55

  Jag kanske bör döpa om denna blogg till 'NIU - Det ingen förstår'. Ännu en gång har vi ett prov som vi inte vad vad vi ska plugga på, vem som vi ska fråga eller vad provet egentligen handlar om. Jag vet att det handlar om pulsbaserad träning men ...

Av Lisa Lord - 12 mars 2015 20:14

Idag ska jag vara lite egoistisk och skriva om mig själv. Om vad jag har gjort denna underbara vårdag till ära.   Jag går NIU innebandy (Nationellt godkända utbildningar) och idag hade vi ett så kallat "praktik pass" på teorilektionen. Vi har pra...

Ovido - Quiz & Flashcards